Läppvård från Naked Lips

Oj, vad tiden springer iväg!
Fullt upp på jobbet denna vecka och så en sjuk make, tonårig 6-åring och introduktion av ny medarbetare så har ni en lite trött mamma nu. Imorgon blir det möten hela dagen, och sedan helg med lekdejt inplanerad. Blir bra det!
 
Jag vill bara tipsa om detta läppbalsam:
 
Detta läppbalsam fick jag med en prenumeration på hudvårdsprodukter jag hade för ett tag sedan. Jag ska erkänna att jag var väldigt skeptisk till en början. Jag hade jobbat länge med mitt Lypsyl-beroende och äntligen hittat en produkt som återfuktade så bra att jag bara behövde lite morgon och kväll (till skillnad från 5-10 gånger/dag). Men när jag bestämde mig för att lägga om till en mer ekologisk och naturlig livsstil så gav jag Naked Lips ett försök. Och vet ni - det funkar! Riktigt bra! Jag kan fortsätta med min rutin morgon och kväll! 
 
Pluss i kanten för att det är svenskt och helt naturligt! De har även utökat sortimentet med läppbalsam med spf samt färgade läppbalsam. Jag är sugen på att prova ett färgat, trots att det innehåller ricinolja. Och till nästa sommar blir det definitivt ett med spf! 
 
Här hittar ni Naked Lips egna webbshop (som skickar fraktfritt!)
 
Ha det gott hörrni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Upplandskullan

Ekoliv och livsfilosofi!

RSS 2.0